آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان ، در روز چهارشنبه به تاریخ 1/5/1399 در شهر کتاب اردیبهشت برگزار شد. کلاسی با موضوع دنیای مطلوب هر فرد با تدریس سرکار خانم درویشی مدرس مهارت‌های ارتباطی، برای پرسنل مجموعه‌ی شهر کتاب.

آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان
آموزش مهارت های ارتباطی در اصفهان

قصر و دنیای مطلوب

خانم درویشی در ابتدا به این موضوع اشاره کردند که هر فرد در دنیای محبوب و در قصر خودش زندگی می‌کند، دنیایی که با علایق و آدم‌های محبوب آن فرد شکل گرفته و برایش خیلی مهم است. نکته‌ای که باید بدانیم این است که برای وارد شدن ما به دنیای محبوب دیگران، لازم است اصولی را رعایت کنیم.

سپس از حاضرین در کلاس خواستند که اسم 5 نفر از مهم‌ترین افراد دنیای محبوب و دلخواه خود را به روی برگه‌ای بنویسند و بعد در جلوی هر اسم نیز، اسم 5 نفر از افراد حاضر در دنیای محبوب هر یک را بنویسند. هدف این بود که حاضرین بدانند هر فردی که در دنیای مطلوب‌شان قرار دارد نیز افرادی را در دنیای مطلوب خود دارند که برای‌شان مهم هستند و نباید به آن‌ها بی‌احترامی کنیم.

آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان

آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان : موارد دنیای مطلوب

باید بدانید که در دنیای محبوب هر فرد چه مواردی وجود دارد تا بتوانید ارتباط خوبی را با آن فرد برقرار کنید. این موارد عبارتند از:

-خانواده

-ذهنیات و باورها

-احساسات

-دارایی‌ها

-مکان‌ها

-حیوانات

آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان

آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان : اصول دنیای مطلوب

اصولی که باید برای وارد شدن به دنیای محبوب هر فرد بدانید عبارت است از:

-ابتدا به تمام مواردی که در دنیای فرد مقابل‌تان وجود دارد و در پاراگراف بالا به آن‌ها اشاره شد، احترام بگذارید تا آن فرد شما را در دنیای خودش بپذیرد،

-سپس می‌توانید موارد دلخواه و محبوب خود را وارد دنیای آن فرد کرده و جایگزین موارد دلخواه او کنید.

آموزش مهارت های ارتباطی در کاشان
آموزش مهارت های ارتباطی در اصفهان

با شناخت این موارد مطمئن باشید ارتباط مؤثرتر و بهتری با دیگران برقرار کرده و به‌طور حتم می‌توان گفت که زندگی بدون تنشی خواهید داشت.

در ادامه پیشنهاد می‌کنم گزارش فعالیت سمینار فن بیان و سخنرانی را که در شهر اراک برگزار شد، مطالعه فرمایید.

معمار زندگی خود باشید.